游戏

Can We Go NOOB vs PRO vs HACKER In PAPERS GRADE, PLEASE!? (SCARY TEACHER GIVES US AN A+?!)

Can We Go NOOB vs PRO vs HACKER In PAPERS GRADE, PLEASE!? (SCARY TEACHER GIVES US AN A+?!)
LANKYBOX MERCH (Foxy+Boxy+Rocky plushie!)! ► www.LankyBoxShop.com
Use star code' LankyBox' when buying Robux to support us! ❤
FOLLOW US!
INSTAGRAM ► LankyBox
FACEBOOK ► LankyBox
TWITTER ► LankyBox
TIKTOK ► www.tiktok.com/@lankybox
LankyBox World!
CNglobal ► cnglobal.info
INSTAGRAM ► LankyBoxWorld
TIKTOK ► www.tiktok.com/@lankyboxworld
LankyBox Clips!
cnglobal.info

评论 

  1. Kourtney Clark

    Kourtney Clark

    小时 前

    Did anyone see Adam say a+then dropped boxy

  2. Mohammed Afzal

    Mohammed Afzal

    5 小时 前

    Lol

  3. Jenna gamer

    Jenna gamer

    9 小时 前

    I play this omg!!

  4. Dust Husk

    Dust Husk

    9 小时 前

    Scary teacher : no ones better than me Justin: *launches hyper atomic super hydrogen supernova fusion electromagnet Yellowstone eruption Poseidon black hole bomb* * somehow lives * Also Justin : who’s better now hmmm

  5. Blaise Super sonic the Titan

    Blaise Super sonic the Titan

    10 小时 前

    10:010

  6. Blaise Super sonic the Titan

    Blaise Super sonic the Titan

    10 小时 前

    4:09

  7. Blaise Super sonic the Titan

    Blaise Super sonic the Titan

    10 小时 前

    3:5

  8. A world of a imagination Costanza, Jianna and Josie

    A world of a imagination Costanza, Jianna and Josie

    10 小时 前

    The intro was so funny

  9. Glitter Room

    Glitter Room

    17 小时 前

    Hahahaha Pls stop plsssssshahahahaha

  10. MaxGaming

    MaxGaming

    20 小时 前

    The fun part is the intro Being 2 minutes long

  11. ïsabel santiago

    ïsabel santiago

    22 小时 前

    i like your veisgos

  12. KrossBite Rainbowv

    KrossBite Rainbowv

    天 前

    ADAM SAY...:1 Donut + 1 Foxy=???

  13. Subbarao Patelkahana

    Subbarao Patelkahana

    天 前

    Losoieid

  14. Subbarao Patelkahana

    Subbarao Patelkahana

    天 前

    Krlurotitog

  15. Anthony Chacon

    Anthony Chacon

    天 前

    I hate adem

  16. Plush World

    Plush World

    天 前

    Justine

  17. Victoria Perez

    Victoria Perez

    天 前

    it 9

  18. Husseen Alkanber

    Husseen Alkanber

    天 前

    I love lankybox adem is so so rich and justin in adopt me hes drem pet is a shadw dragon i have a slo rex

  19. Husseen Alkanber

    Husseen Alkanber

    天 前

    I thenik

  20. poonam0001

    poonam0001

    天 前

    Morning what is called Brazil because my friend lives in Brazil

  21. Emilia Wells

    Emilia Wells

    天 前

    my real name is amelia

  22. Mohammad Abdullah

    Mohammad Abdullah

    天 前

    Stop 🛑

  23. Michelle Chen

    Michelle Chen

    天 前

    They stupid they orbits the sun

  24. Lillian Shields

    Lillian Shields

    天 前

    THATS ADEMS TEST

  25. jassy mallow

    jassy mallow

    天 前

    3:05 IS THAT DORA?! WHAT IS SHE DOING THERE?!

  26. Georgina Abcede

    Georgina Abcede

    天 前

    What are the first cells were probably Single cell organisms AND OH AMIBOS LOL

  27. malaichung rosman

    malaichung rosman

    天 前

    Adam catch boxy

  28. BKK Hong Bunnarath

    BKK Hong Bunnarath

    天 前

    The first cell is LUCA also stand for last universe common ancestor Justin:meatball

  29. Park Jimin

    Park Jimin

    2 天 前

    6:59, The first cells were probably... LONELY :( Hahahhahahahahhahahahaha

  30. Kristina Nicole Cabaltera

    Kristina Nicole Cabaltera

    2 天 前

    When boxy almost fell what the heck where did boxy come from i put it back that boxy dint fell yet

  31. Andina Catering

    Andina Catering

    2 天 前

    I ever play this game but I deleted it because it was getting boring.

  32. Antonette Lomosad

    Antonette Lomosad

    2 天 前

    10 from 5/4

  33. Mia Skemer

    Mia Skemer

    2 天 前

    I dried Rocky and now I’m gonna buy Rocky

  34. Jill Aldrich

    Jill Aldrich

    2 天 前

    Yes corekt

  35. Jill Aldrich

    Jill Aldrich

    2 天 前

    5+4=9

  36. LPS sisters

    LPS sisters

    2 天 前

    5 4 9

  37. Maria Cardiel

    Maria Cardiel

    2 天 前

    jstin if adam dosent play in lankybox then ban him

  38. Mathéa El-Hakim élève

    Mathéa El-Hakim élève

    2 天 前

    Try playing the game mad dog

  39. Dugan Family

    Dugan Family

    2 天 前

    A plus!!

  40. Samuel Alves carvalho Alves Carvalho

    Samuel Alves carvalho Alves Carvalho

    2 天 前

    5+5=10 5+4=9

  41. Charlie Field

    Charlie Field

    2 天 前

    😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆I 🦄 Apple 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

  42. Emily Vlahos

    Emily Vlahos

    2 天 前

    Thick attack

  43. Charlie Field

    Charlie Field

    2 天 前

    I have camcer

  44. June May

    June May

    2 天 前

    5+4=9 duh 😂😂😂😂

  45. JaneVIIIAccount2

    JaneVIIIAccount2

    2 天 前

    3:09 South Africa I live there

  46. raine matthew ibañez

    raine matthew ibañez

    2 天 前

    5+4=9

  47. King Zacharyan Cambal

    King Zacharyan Cambal

    3 天 前

    It is funny that the student draw a unicorn 😂😂😂😂😂😂

  48. Jamie&Milo Thai ridgeback dog

    Jamie&Milo Thai ridgeback dog

    3 天 前

    Whats the game called

  49. Blabla Blabla

    Blabla Blabla

    3 天 前

    bruh they did't notice abput DoOoRa😂😂😂😂😂😂😆😆😆😆

  50. Lex TheGamer

    Lex TheGamer

    3 天 前

    it goes around the Earth🌕🌕🌎🌎🌏

  51. Nahreen Rahman

    Nahreen Rahman

    3 天 前

    The first cells were probably: CHICKENS

  52. Megan Hammock

    Megan Hammock

    3 天 前

    hahahahahaha

  53. Momo_lemons

    Momo_lemons

    3 天 前

    Q1

  54. Becky Jones

    Becky Jones

    3 天 前

    Bob smellz

  55. 0-0 cute 0-0

    0-0 cute 0-0

    3 天 前

    9!

  56. Katie Foles

    Katie Foles

    3 天 前

    Aden dumb and DIS ROCK SPECT FUL

  57. Sohel Pir

    Sohel Pir

    3 天 前

    😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎

  58. Maria Niniek

    Maria Niniek

    3 天 前

    I love bird

  59. sdea lager

    sdea lager

    4 天 前

    Hahaha i like justin because he really funny 😆

  60. Maverick Trevino 2

    Maverick Trevino 2

    4 天 前

    The globe it’s ez if u check maps

  61. Hasnae Metni

    Hasnae Metni

    4 天 前

    I know math so 5+4=9 is not correct it's actually 5+3=9 count up to 5 count and yeah I know math

  62. Balwant Singh

    Balwant Singh

    4 天 前

    I WIIL

  63. Balwant Singh

    Balwant Singh

    4 天 前

    A

  64. Dan Pham

    Dan Pham

    4 天 前

    Scary teacher sounds like Adam

  65. Abraham Santiago

    Abraham Santiago

    4 天 前

    My child wants a unicorn

  66. Abraham Santiago

    Abraham Santiago

    4 天 前

    I love your video

  67. Sara Idk

    Sara Idk

    4 天 前

    There was dora

  68. Milah Wilkinson

    Milah Wilkinson

    4 天 前

    Adam no kissing Allowed guys me no

  69. world of niranjana

    world of niranjana

    4 天 前

    That's a f - .... For that mona Lisa thing

  70. Enes Curri

    Enes Curri

    4 天 前

    I made a huge school

  71. Juls Sambilay

    Juls Sambilay

    4 天 前

    My air back up

  72. InkyandTigger4Ever

    InkyandTigger4Ever

    4 天 前

    Scary teacher:I don't even think your THICK. Justin: HEY WANNA GO HUH WANNA GO. Mah: lafghing untill I try( ╹▽╹ )

  73. Talya’s Dinosaur

    Talya’s Dinosaur

    4 天 前

    We all know Justin is in the spy academy he is the best fighter

  74. Vivo Lao

    Vivo Lao

    5 天 前

    I find the word nah

  75. Thadeus Jay

    Thadeus Jay

    5 天 前

    alioooooons

  76. Lilac Plays Gaming

    Lilac Plays Gaming

    5 天 前

    10:40 Me: UH OH- FRACTIONS D: Person who is smart: -_- Edit: I liked this comment for no reason -0-

  77. Shahmeer Khan

    Shahmeer Khan

    5 天 前

    The great friend's adam and Justin 💟

  78. Necmiye Daglioglu

    Necmiye Daglioglu

    5 天 前

    Justin gets beaten up

  79. Fernanda Da Silva

    Fernanda Da Silva

    5 天 前

    9:24 it said Dora for the name!!!!!!

  80. princess l

    princess l

    5 天 前

    It was so funny when the last student brings a scrambled egg 😂😂😂

    • Blabla Blabla

      Blabla Blabla

      3 天 前

      LOL SAME 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😹😹😹😹😹

  81. hugginghearts

    hugginghearts

    5 天 前

    5+4 is 9

  82. Creeper AmongUs

    Creeper AmongUs

    5 天 前

    THAT SAID SHOOL ITS SCHOOL

  83. Albert Halder

    Albert Halder

    5 天 前

    I Love adam got sad

  84. elisse-enoh channel

    elisse-enoh channel

    5 天 前

    It was correct Justin that 5+4 is 9

  85. queeniecodilla fairbank

    queeniecodilla fairbank

    5 天 前

    Ooooooooooo😘😘😘😘

  86. iam harmony

    iam harmony

    5 天 前

    did in one see dora 😂😂😂

  87. Lol Lol

    Lol Lol

    5 天 前

    !ooooooooooooòoooooooo

  88. Kristina Moi

    Kristina Moi

    5 天 前

    9

  89. marina brotarlo

    marina brotarlo

    5 天 前

    Samantha👧

  90. Pickachu gamerfreak

    Pickachu gamerfreak

    5 天 前

    Before this video I had the ad the same game

  91. Brittany Brown

    Brittany Brown

    5 天 前

    Rocky

  92. Chase Beaudoin

    Chase Beaudoin

    6 天 前

    Scary teacher beating up adm hahahaha😂😂😂😂😅😅😃😄😆

  93. Serenity Swanson

    Serenity Swanson

    6 天 前

    Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

  94. Serenity Swanson

    Serenity Swanson

    6 天 前

    Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

  95. Gigi liu

    Gigi liu

    6 天 前

    “No one messes with scary teacher!” Except the devil.

    • Ava B

      Ava B

      2 天 前

      So true

    • Jazzmin Lepage

      Jazzmin Lepage

      3 天 前

      Ya true hahahaha

    • Alaina Baxter

      Alaina Baxter

      4 天 前

      XD

    • Naela 9814

      Naela 9814

      5 天 前

      I GET II xD

  96. Alex Lee

    Alex Lee

    6 天 前

    Ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  97. Katrina Ward

    Katrina Ward

    6 天 前

    5+4=9

  98. Mathias Pedersen

    Mathias Pedersen

    6 天 前

    your are a chicken eater

  99. Lujaine _Offical

    Lujaine _Offical

    6 天 前

    Me seeing rocky flying😂😂😂😂😂

  100. Juliana Basumatary

    Juliana Basumatary

    7 天 前

    Ok

下一个